KPN opent meldpunt voor gedupeerde van e-mailstoring

KPN klanten zullen het afgelopen vrijdag wel gemerkt hebben: KPN sloot preventief de mailservers van zijn klanten af omdat ze vermoedde dat hackers de gebruikersgegevens van KPN klanten gestolen hadden. Pas na een dag konden de meeste klanten weer e-maillen.

KPN kreeg veel reacties op deze preventieve actie en mede hierom hebben zij besloten om een speciaal meldpunt in het leven te roepen. Klanten die menen dat zij financiële schade hebben geleden door de e-mailstoring, kunnen zich vanaf vanmiddag melden op de website van KPN. KPN zal vervolgens per geval bekijken of zij recht hebben op een vergoeding.

Overigens raadt KPN zijn klanten aan om het wachtwoord voor het gebruik van e-mail aan te passen. Hiervoor hebben zij een speciale webpagina gemaakt.


Video Conferencing is niet meer weg te denken. Daarom helpt TipForYou's zuster onderneming met het opzetten van je eigen in-house en beveiligde video conferencing tool: leer meer.

Plaats een reactie